Ocena napi─Öcia mi─Ö┼Ťniowego i postawy dziecka 17.11.2018r

TERMIN :17.11.2018r
CZAS TRWANIA : 10 dydaktycznych
MIEJSCE : Łódź przedszkole PINGWINEK ul. Świtezianki 12
ROZPOCZ─śCIE: 9.00 - 16.00
CENA : 370 zł
ILO┼Ü─ć OS├ôB : 16-20
DLA KOGO : terapeuci SI/ , terapeuci sensomotoryki, psycholodzy,
fizjoterapeuci, osoby pracuj─ůce we wczesnym wspieraniu rozwoju.


PROGRAM
1. Organizacja mi─Ö┼Ťnia, sterowanie ruchem, powi─Ö┼║, somatyka ÔÇô troszeczk─Ö fizjologii.
2. Mechanoreceptory tkanki ┼é─ůcznej ÔÇô furtka do zmiany napi─Öcia mi─Ö┼Ťni szkieletowych. Co tak naprawd─Ö wiemy o propriocepcji i jak wyliczy─ç ÔÇśmoc ─çwiczeniaÔÇÖ?!
3. Badanie ÔÇśog├│lnej postawyÔÇÖ, na co zwraca─ç uwag─Ö - systemowa ocena kontroli stabilno┼Ťci postawy cia┼éa.
4. Jak odr├│┼╝ni─ç hipermobilno┼Ť─ç stawow─ů od obni┼╝onego napi─Öcia mi─Ö┼Ťniowego i jak to si─Ö przek┼éada na postaw─Ö dziecka?!
5. Wp┼éyw zgryzu na narz─ůd ruchu i postaw─Ö cia┼éa. Od czego zacz─ů─ç: ortodonta/logopeda/fizjoterapeuta/terapeuta_SI?!
6. Od stopy zaczyna si─Ö wszystko ÔÇô jak wspiera─ç rozw├│j postawy dziecka pracuj─ůc ze stop─ů. (─çwiczenia)
7. Dziecko z obni┼╝onym napi─Öciem mi─Ö┼Ťniowym a kinesiotaping. Nauka podstawowych aplikacji plastr├│w. (─çwiczenia)
8. Jak poczu─ç siebie?! ÔÇô rolowanie cia┼éa w uj─Öciu mi─Ö┼Ťniowo-powi─Öziowym. (─çwiczenia)
9. Propozycje stymulacji rozw├│j uk┼éadu nerwowego na zasadzie tworzenia po┼é─ůcze┼ä mi─Ödzy p├│┼ékulami m├│zgowymi za pomoc─ů aktywno┼Ťci ruchowych i stymulacji dotykowych. (ÔÇ×Bazal Sensi Motor TouchÔÇŁ - ─çwiczenia).
10. Dyspraksja i/lub zaburzenia koordynacji ruchowej. Trening rozwojowy dla osoby dyspraktycznej ÔÇô uj─Öcie fizjoterapeutyczne. (─çwiczenia)
11. M├│zg trzewny ÔÇô drugi m├│zg. Jak zale┼╝no┼Ť─ç m├│zg-jelita wp┼éywa na autoregulacj─Ö, nastr├│j, decyzje i stan zdrowia.
12. Jak zachowa─ç naukowy sceptycyzm w przypadku ko┼éderek i kamizelek obci─ů┼╝aj─ůcych, szczotkowania, pi┼éek do siedzenia i innych form terapii.
13. Masa┼╝ sprz─Ötowy pediatryczny - procedury i techniki fizjoterapeutyczne stymuluj─ůce zmys┼é dotyku i propriocepcji na tle procedur stymulacji pedagogicznych.
14. Ruch oczu organizuje ruch cia┼éa ÔÇô ─çwiczenia.
15. U┼Ťwiadamianie sobie cz─Ö┼Ťci cia┼éa, kt├│rych nie jeste┼Ťmy ┼Ťwiadomi, za pomoc─ů tych cz─Ö┼Ťci cia┼éa, kt├│rych jeste┼Ťmy ┼Ťwiadomi ÔÇô ─çwiczenia.
16. Terapia czaszkowo-krzy┼╝owa Upledgera. Kiedy j─ů r├│wnolegle stosowa─ç przy zaburzeniach SI. Diagnostyczne narz─Ödzie w r─Ökach terapeuty SI.

PROWADZ─äCY

Wojciech Kozłowski
fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej i bilateralnej, instruktor sportu, terapeuta CST Upledgera
Wojciech Koz┼éowski jest fizjoterapeut─ů, terapeut─ů integracji sensorycznej i bilateralnej, terapeut─ů terapii czaszkowo-krzy┼╝owej Upledgera oraz instruktorem sportu. Od wielu lat pracuje z dzie─çmi, a od 1994 roku jest fizjoterapeut─ů w Przedszkolu Specjalnym "Orzeszek" ÔÇô plac├│wce Stowarzyszenia Na Tak wspieraj─ůcej dzieci z wielorak─ů niepe┼énosprawno┼Ťci─ů. Wsp├│┼éautor rozdzia┼éu ksi─ů┼╝ki ÔÇ×Rozw├│j daje rado┼Ť─çÔÇŁ pod redakcj─ů Jacka Kielina. Od 2005 roku zajmuje si─Ö diagnozowaniem Zaburze┼ä Przetwarzania Sensorycznego i prowadzeniem terapii. Cz┼éonek The International Association of Healthcare Practitioners.
Prowadzi strony dla terapeut├│w i rodzic├│w dzieci z trudno┼Ťciami rozwojowymi: siÔÇôpoznan.pl oraz terapiazmyslow.pl

KURSANCI OTRZYMAJĄ ZAŚWIADCZENIA O UCZESTNICTWIE W WARSZTATACH, POCZESTUNEK, CATERING.

Na warsztat należy zgłaszać się pod adresem
szkolenia@proprio.pl w tytule "ocena napi─Öcia mi─Ö┼Ťniowego i postawy dziecka"


Wp┼éat─Ö zaliczki w kwocie 100 z┼é nale┼╝y ui┼Ťci─ç w ci─ůgu 10 dni od przes┼éania zg┼éoszenia. Mo┼╝na od razu wp┼éaca─ç pe┼én─ů kwot─Ö.

W przypadku wp┼éacenia zaliczki pozosta┼é─ů cz─Ö┼Ť─ç kwoty nale┼╝y ui┼Ťci─ç do 01 listopada 2018r .

mbank 19 1140 2004 0000 3702 7744 1697

PROSIMY O ZAPOZNANIE SI─ś Z REGULAMINEM na stronie www.proprio.pl

Facebook