REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO W PROPRIO SKLEP
-
Ilekroć w Regulaminie używa się następujących pojęć rozumie się przez to:
- Regulamin – niniejszy Regulamin o treści aktualizowanej na stronie PROPRIO Sklepu;
- PROPRIO Sklep – platforma internetowa zlokalizowana na stronie internetowej www.proprio.pl,
za pośrednictwem której Klient może zawierać ze Sprzedawcą umowy kupna – sprzedaży Produktów, bez jednoczesnej obecności obu stron umowy; - umowa zawarta na odległość – umowę zawartą z Konsumentem w ramach zorganizowanego przez Sprzedającego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
- Sprzedawca – Ewelina Rosłonek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Ewelina Rosłonek Diagnoza Terapia Szkolenia, NIP: 7732254206 REGON: 101763530 z siedzibą w Łodzi, 91-043 Łódź, ul. Kutrzeby 7a/ 32;
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna, lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, zawierająca ze Sprzedającym umowę kupna – sprzedaży Produktów za pośrednictwem PROPRIO Sklepu;
- Konsument – w myśl art. 221 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Produkty – produkty rzeczowe i wirtualne znajdujące się w aktualizowanej ofercie PROPRIO Sklepu, uwidocznione na stronie PROPRIO Sklepu;
- Zamówienie – propozycja zawarcia umowy kupna – sprzedaży Produktów złożona przez Klienta Sprzedawcy za pośrednictwem formularza Zamówienia na stronie PROPRIO Sklepu, na zasadach opisanych w Regulaminie;
- Konto – nieodpłatna usługa PROPRIO Sklepu, dzięki której Klient może założyć i utrzymywać w PROPRIO Sklepie swoje indywidualne Konto;
- Adres e-mail Klienta – adres e-mail wskazany przez Klienta, na który Sprzedawca kontaktuje się w Klientem;
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
Regulamin stosuje się do wszystkich umów kupna- sprzedaży zawieranych przez Klienta ze Sprzedawcą za pośrednictwem PROPRIO Sklepu. Poprzez akceptację Regulaminu Klient zobowiązuje się do jego przestrzegania.
-
W celu prawidłowego korzystania z PROPRIO Sklepu konieczne jest, by Klient posiadał :
- aktywny adres e-mail
- urządzenie z dostępem do internetu
- aktualną i skonfigurowaną przeglądarkę internetową np. Opera, Google Chrome, Mozilla Firefox
- system operacyjny Microsoft Windows XP, Windows 7, Windows Vista lub inny o analogicznej funkcjonalności
-
Z PROPRIO Sklepu można także korzystać za pomocą urządzeń przenośnych, zaopatrzonych w system operacyjny Android, iOS, Windows Phone, Windows lub innych o analogicznej funkcjonalności.
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
W sprawach dotyczących Zamówienia i jego realizacji Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem:
- formularza Zamówienia dostępnego na stronie PROPRIO Sklepu www.proprio.pl przy składaniu Zamówienia
- formularza kontaktowego dostępnego na stronie PROPRIO Sklepu www.proprio.pl
- poczty elektronicznej pod adresem e-mail: sklep@proprio.pl
- telefonicznie na nr tel. kom. 508 381 076
- adres do zwrotu Produktu (w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta): ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź
- adres do wysłania Produktu w razie reklamacji: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź
- adres do osobistego odbioru Produktu: ul. Wrocławska 20, 91- 310 Łódź
§ 3 Produkty
-
Wszystkie oferowane przez PROPRIO Sklep Produkty są oryginalne i fabrycznie nowe.
-
Produkty listowane są na stronie PROPRIO Sklepu wraz ze zdjęciem, opisem, dostępnością, ceną, w tym ceną promocyjną, wskazaniem czasu oczekiwania w przypadku Produktów przygotowywanych na indywidualne zamówienie. Zamieszone na stronie PROPRIO Sklepu zdjęcia mogą nieznaczne zniekształcać rzeczywiste kolory oferowanych Produktów.
-
Podana na stronie PROPRIO Sklepu cena jest ceną zawierającą obowiązujący podatek VAT (cena brutto). Cena Produktu nie zawiera ceny dostawy Produktu do Klienta. Cena dostawy jest każdorazowo wskazywana osobno w trakcie dokonywania Zamówienia.
-
Prezentowana na stronie PROPRIO Sklepu lista Produktów ma jedynie charakter informacyjny. Prezentacja Produktów z oznaczeniem ceny jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
-
Czas oczekiwania na Produkt przygotowywany na indywidualne zamówienie wynosi do 2 tygodni od dnia potwierdzenia złożenia Zamówienia, wydłużony o czas realizacji dostawy.
-
Zapytania o dostępność Produktów wcześniej oferowanych na stronie PROPRIO Sklepu kierować należy do Sprzedawcy przez formularz kontaktowy, mailowo bądź telefonicznie.
§ 4 Składanie Zamówień
-
Zamówienia można składać za pośrednictwem formularza Zamówienia znajdującego się na stronie PROPRIO Sklepu przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w niedziele i dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym Zamówienie zostało złożone.
-
Złożenie Zamówienia na stronie PROPRIO Sklepu następuje poprzez dokonanie kolejno następujących czynności technicznych, a to:
- wybrany Produkt należy dodać do koszyka w PROPRIO Sklepie,
- Kupujący wybiera dostępny w Sklepie sposób dostawy Produktu oraz metodę płatności za Zamówienie,
- Kupujący po zaakceptowaniu treści Regulaminu Sklepu i Polityki Prywatności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO, wypełnia formularz Zamówienia z danymi teleadresowymi niezbędnymi do zrealizowania Zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone przez Kupującego w momencie potwierdzenia jego treści poprzez kliknięcie „Kupuję i płacę”, co oznacza wolę złożenia Zamówienia z obowiązkiem zapłaty za Zamówienie,
-
Chwilą zawarcia umowy kupna – sprzedaży wybranych przez Klienta Produktów jest chwila otrzymania przez Klienta od Sprzedawcy wiadomości e-mail na adres e-mail Klienta, zawierającej potwierdzenie złożenia Zamówienia. Umowa zawarta z Konsumentem, jest umową zawartą na odległość w rozumieniu Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
-
Kupujący może dokonywać zakupów poprzez podawanie swoich danych teleadresowych każdorazowo przy ewentualnym składaniu Zamówienia za pośrednictwem formularza Zamówienia na stronie PROPRIO Sklepu lub zarejestrować się w PROPRIO Sklepie tj. założyć w nim Konto i składać Zamówienia za jego pośrednictwem.
-
Warunkiem skutecznego złożenia Zamówienia, tak za pośrednictwem formularza Zamówienia, jak i za pośrednictwem Konta, jest wyczerpujące, prawidłowe i zgodne z rzeczywistością podanie przez Klienta jego danych teleadresowych oraz złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką Prywatności zgodnie z RODO. Wystąpienie braków lub nieprawidłowości w wypełnieniu formularza danych teleadresowych spowoduje, że złożenie Zamówienia na stronie PROPRIO Sklepu nie będzie możliwe.
§ 5 Dostawa i zapłata za Zamówienie
-
Dostawa może nastąpić na terenie Polski, jak i poza jej terytorium, po indywidualnym uzgodnieniu warunków dostawy z Klientem.
-
Klient, w czasie składania Zamówienia, może wybrać jedną z następujących form dostawy nabywanych Produktów:
- Przesyłka ekonomiczna polecona,
- Przesyłka priorytetowa,
- Przesyłka ekonomiczna polecona za pobraniem,
- Przesyłka priorytetowa za pobraniem,
- Przesyłka kurierska na terenie Polski przy wpłacie na konto,
- Odbiór osobisty pod adresem: ul. Wrocławska 20, 91- 310 Łódź.
-
Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztu dostawy Produktu, który to koszt jest wyraźnie wskazany na stronie PROPRIO Sklepu w toku składania Zamówienia i zależy od wybranego przez Klienta sposobu wysyłki.
-
Przyjęcie Zamówienia do realizacji skutkuje po stronie Klienta powstaniem obowiązku zapłaty ceny Produktów oraz pokrycia kosztów ich dostawy. Za zakupione Produkty wraz z ceną dostawy Klient zobowiązany jest zapłacić cenę w wysokości podanej na stronie Sklepu w dniu złożenia Zamówienia.
-
Klient, w toku składania Zamówienia, może wybrać jedną z form płatności wskazanych na stronie Sklepu:
- zapłatę w chwili odbioru wysłanych Produktów,
- zapłatę w formie przedpłaty przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego,
- zapłatę za pośrednictwem serwisu T-Pay. Przedpłata dokonywana jest na następujący rachunek bankowy: 19 1140 2004 0000 3702 7744 1697 .
-
Sprzedający informuje, że podmiotem obsługującym serwis Tpay jest serwis obsługiwany przez stronę www.tpay.com. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania tego serwisu.
-
W przypadku produktów na indywidualne zamówienie Sprzedawca pobiera od Klienta zaliczkę w wysokości 50 zł.
§ 6 Weryfikacja i realizacja Zamówień
-
Sprzedawca weryfikuje każde złożone Zamówienie pod kątem dostępności Produktu, okresu wytworzenia Produktu, prawidłowości wypełnienia formularza teleadresowego, realizacji płatności za Produkt i wybranego sposobu dostawy Zamówienia.
-
Pozytywne rozpatrzenie Zamówienia i przyjęcie go do realizacji jest potwierdzane indywidualnie drogą e-mailową przez Sprzedawcę na adres e-mail Klienta.
-
W przypadku gdy Zamówienie możliwe jest do zrealizowania jedynie częściowo, Klient otrzyma niezwłocznie, nie później niż 7 dni od dnia złożenia Zamówienia, wiadomość e-mail z informacją o tym jakie Produkty zostały skompletowane i z propozycją rozwiązania zaistniałej sytuacji. Do decyzji Klienta pozostanie czy będzie On chciał realizować Zamówienie w kształcie w jakim jest możliwe, bądź też odstąpić od umowy w całości.
-
W przypadku, gdy są różne terminy realizacji zamówionych Produktów, Klient za pośrednictwem wiadomości e-mail bądź telefonicznie decyduje czy Produkty mają zostać przesłane razem czy osobno.
-
Zmian w przedmiocie Zamówienia można dokonać do czasu jego opłacenia. W przypadku woli dokonania zmiany po tym czasie należy kontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie bądź e-mailowo i ustalać warunki zmiany indywidualnie.
-
Sprzedawca zobowiązany jest do wysłania Produktów wybranym przez Klienta środkiem transportu nie później niż w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia Zamówienia. W przypadku przekroczenia tego terminu Klient może odstąpić od umowy.
-
Na potwierdzenie realizacji Zamówienia i zawarcia związanej z tym umowy kupna- sprzedaży Sprzedający wystawi paragon fiskalny lub na życzenie Klienta fakturę VAT, które zostaną wydane Klientowi najpóźniej wraz z zamówionym Produktem. Paragon lub faktura stanowią potwierdzenie istotnych postanowień umowy kupna- sprzedaży Produktu.
§ 7 Odstąpienie od umowy i zwroty Produktu
-
Z zastrzeżeniem treści ust. 10, Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny odstąpienia w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie Produktów. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie stosowanego oświadczenia przed jego upływem. Konsument może odstąpić od całości bądź części umowy.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien złożyć Sprzedającemu jednoznaczne pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
- przesyłając je przesyłką poleconą na adres Sprzedającego: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź
- przesyłając je na adres mailowy Sprzedającego: sklep@proprio.pl
-
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do Regulaminu, umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Do oświadczenia o odstąpieniu Konsument powinien dołączyć dowód zakupu Produktu, lub w inny sposób udokumentować ten zakup.
-
Sprzedający potwierdzi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy niezwłocznie e-mailowo na adres e-mail Klienta. Umowę, od której Konsument odstąpił uważa się za niezawartą.
-
W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia Produktu, innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia, oferowany przez Sprzedającego) niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Konsumenta
o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. -
Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów zapłaty jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
-
Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, odesłać Sprzedającemu Produkt, którego odstąpienie od umowy dotyczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie do Sprzedającego Produktu przed jego upływem. Sprzedający prosi o odsyłanie Produktów na adres: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź.
-
Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktów lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Odesłanie zwracanych Produktów następuje na koszt Konsumenta. Sprzedający informuje, iż w przypadku odesłania Produktów na jego koszt, np. poprzez przesyłkę za pobraniem, odmówi odbioru przesyłki lub odbierze ją, obciążając jednocześnie Konsumenta kosztem przesłania Produktu poprzez jego potrącenie z kwoty zwracanej Konsumentowi.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W tym przypadku zobowiązany jest do zwrotu różnicy pomiędzy wartością pierwotną Produktu a zmniejszoną.
- Sprzedający informuje, że zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2019.134) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 8 Reklamacje
-
Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Klientowi Produkt wolny od wad. Klient, który otrzymał Produkt wadliwy może go zareklamować na zasadach rękojmi uregulowanych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny i:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- w sytuacji, gdy Produkt posiada wadę istotną może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- jeżeli jest Konsumentem może też żądać wymiany lub naprawienia Produktu.
-
Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy opisane w § 7 Regulaminu nie wyłącza jego uprawnień wynikających z odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wad Produktu.
-
Złożenie reklamacji następuje poprzez:
- przesłanie pisemnego zgłoszenia na adres: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź
- przesłanie pisemnego zgłoszenia na adres email: sklep@proprio.pl
-
Zgłoszenie reklamacji musi zawierać, co najmniej: wskazanie Produktu, datę stwierdzenia wady i jej zwięzły opis oraz wskazanie żądanego sposobu usunięcia wady.
-
W razie konieczności reklamowany Produkt należy przesłać na koszt Sprzedawcy na adres ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź.
-
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Produktu jedynie jeżeli zostały one ujawnione w ciągu 2 lat od dnia wydania Produktu Klientowi.
-
Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Klientem jest Konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w ust. 5.
-
W terminach określonych w ust. 6 Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady Produktu. Jeżeli Klient żądał wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
-
Reklamacja jest rozpatrywana przez Sprzedawcę niezwłocznie. Jeżeli Klient jest Konsumentem, Sprzedawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.
W przypadku przekroczenia tego terminu reklamację przyjmuje się za uznaną za zasadną. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji, spowodowane okolicznościami, za które odpowiada Klient np. nieprawidłowe zgłoszenie reklamacji, nieprzesłanie reklamowanego Produktu, czy brak kontaktu ze strony Klienta. -
W przypadku uwzględnienia reklamacji, Klient otrzyma zwrot kosztów przesłania reklamowanych Produktów, a nadto koszt wymiany lub naprawy. Sprzedawca uprzedza jednocześnie, że może odmówić odbioru reklamowanych Produktów, które zostały mu przesłane na jego koszt przesyłką za pobraniem.
-
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
- Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596,
- Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów,
- Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 9 Polityka prywatności
-
Warunkiem złożenia Zamówienia lub założenia Konta na stronie PROPRIO Sklep jest zapoznanie się przez Klienta z treścią Regulaminu i Polityki Prywatności zgodnie z RODO.
-
Sprzedający informuje, że dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celu zawarcia i wykonania umowy kupna- sprzedaży Produktów lub umowy o prowadzenie Konta (art. 6 ust. 1 b RODO) pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, a nadto w celu obsługi zapytań kierowanych do Sprzedawcy przez Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie PROPRIO Sklepu (art.6 ust. 1 a i b RODO).
-
Szczegółowe zasady przetwarzania danych opisane zostały w Polityce Prywatności, stanowiącej integralną część Regulaminu, dostępnej w zakładce „Polityka Prywatności”.
§ 10 Świadczenie usług drogą elektroniczną
-
W toku korzystania ze strony PROPRIO Sklepu Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną:
- składanie Zamówień przez formularz Zamówienia,
- możliwość kontaktowania się ze Sprzedającym za pośrednictwem formularza kontaktowego,
- założenie i prowadzenie indywidualnego Konta w PROPRIO Sklepie .
-
Usługi, o których mowa w ust. 1 Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta bezpłatnie.
-
Umowa o świadczenie usług złożenia Zamówienia przez formularz Zamówienia na Stronie Sklepu zawierana jest na czas oznaczony. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą jej wykonania. Klient może anulować Zamówienie na zasadach określonych w Regulaminie. Jest to równoznaczne z rozwiązaniem umowy o świadczenie tej usługi.
-
Umowa o świadczenie usług złożenia zapytania przez formularz kontaktowy na Stronie Sklepu zawierana jest na czas oznaczony. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą jej wykonania.
-
Umowa o świadczenie usług prowadzenia Konta w PROPRIO Sklepie zawarta jest na czas nieoznaczony. Klient może usunąć zarejestrowane przez siebie Konto w każdym czasie, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. Usunięcie Konta równoznaczne jest z rozwiązaniem umowy o świadczenie tej usługi.
-
Klient jest zobowiązany do korzystania z PROPRIO Sklepu w sposób zgodny z obowiązującym prawem oraz postanowieniami Regulaminu. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym. W przypadku wykorzystania usług w celu niezgodnym z prawem lub Regulaminem, Sprzedający zachowuje prawo natychmiastowego rozwiązania umowy
o świadczenie danej usługi na rzecz tego Klienta. -
Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną składać należy za pośrednictwem poczty elektronicznej Sprzedającego, na adres e-mail: sklep@proprio.pl.Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie.
§ 11 Postanowienia końcowe
-
Postanowienia Regulaminu mogą ulec zmianie w każdym czasie. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Zamówień złożonych przed dniem publikacji tej zmiany na stronie PROPRIO Sklepu.
- Regulamin jest na bieżąco weryfikowany i w razie potrzeby aktualizowany.
-
Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
-
Regulamin sporządzono w języku polskim. Umowy zawarte na jego podstawie pomiędzy Klientem a Sprzedającym zawierane są w języku polskim i podlegają prawu polskiemu.
-
Regulamin dostępny jest w polskiej wersji językowej.
-
Wszelkie ewentualne spory mogące powstać pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na podstawie umowy rozpatruje właściwy Sąd powszechny. Konsument może również skorzystać z pomocy miejscowo właściwego Rzecznika Konsumentów.
-
We wszelkich sprawach nie uregulowanych postanowieniami Regulaminu zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, w szczególności: przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przepisy Ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz innych odpowiednich ustaw.
-
Aktualna wersja Regulaminu została przyjęta i obowiązuje począwszy od dnia 01 czerwca 2019 r.