Załącznik 1 – Informacje dotyczące prawa do odstąpienia umowy (sklep)

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Informacje dotyczące korzystania z prawa do odstąpienia od umowy i reklamacji

 

Odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży przez Konsumenta

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od umowy kupna – sprzedaży Produktu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
  • w którym weszli Państwo w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie Produktu,
  • dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedawcę –

Ewelina Rosłonek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Ewelina Rosłonek Diagnoza Terapia Szkolenia z siedzibą w Łodzi, 91-043 Łódź, ul. Generała Tadeusza Kutrzeby 7A/ 32, za pośrednictwem:

  • poczty tradycyjnej na adres Sprzedawcy: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź
  • poczty elektronicznej na adres mailowy Sprzedawcy: sklep@proprio.pl

o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

  1. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
  2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte
    w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie Sklepu Internetowego w PROPRIO Sklep.

 

Reklamacje

  1. W przypadku gdyby zakupiony Produkt okazał się wadliwy, mają Państwo prawo go reklamować w oparciu o rękojmię. Reklamację prosimy składać do Sprzedawcy: Ewelina Rosłonek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Ewelina Rosłonek Diagnoza Terapia Szkolenia z siedzibą w Łodzi, 91-043 Łódź, ul. Generała Tadeusza Kutrzeby 7A/ 32, za pośrednictwem:
  • poczty tradycyjnej na adres Sprzedawcy: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź
  • poczty elektronicznej na adres mailowy Sprzedawcy: sklep@proprio.pl
  1. Jeśli nie są Państwo Konsumentem, odpowiadamy wobec Państwa tylko do wysokości złożonego przez Państwa zamówienia, w ciągu roku od wydania Produktu. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do Konsumentów.
  2. Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź
  3. W związku z wadą możesz żądać:
  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej
  1. Odpowiadamy względem Państwa za wady stwierdzone przed upływem 2 lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności Sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

  1. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w Regulaminie Sklepu Internetowego w PROPRIO Sklep.