Załącznik nr 1 do Regulaminu
Informacje dotyczące korzystania z prawa do odstąpienia od umowy i reklamacji
Odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży przez Konsumenta
- Mają Państwo prawo odstąpić od umowy kupna – sprzedaży Produktu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym weszli Państwo w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie Produktu,
- dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedawcę –
Ewelina Rosłonek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Ewelina Rosłonek Diagnoza Terapia Szkolenia z siedzibą w Łodzi, 91-043 Łódź, ul. Generała Tadeusza Kutrzeby 7A/ 32, za pośrednictwem:
- poczty tradycyjnej na adres Sprzedawcy: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź
- poczty elektronicznej na adres mailowy Sprzedawcy: sklep@proprio.pl
o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
- Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte
w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. - Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie Sklepu Internetowego w PROPRIO Sklep.
Reklamacje
- W przypadku gdyby zakupiony Produkt okazał się wadliwy, mają Państwo prawo go reklamować w oparciu o rękojmię. Reklamację prosimy składać do Sprzedawcy: Ewelina Rosłonek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Ewelina Rosłonek Diagnoza Terapia Szkolenia z siedzibą w Łodzi, 91-043 Łódź, ul. Generała Tadeusza Kutrzeby 7A/ 32, za pośrednictwem:
- poczty tradycyjnej na adres Sprzedawcy: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź
- poczty elektronicznej na adres mailowy Sprzedawcy: sklep@proprio.pl
- Jeśli nie są Państwo Konsumentem, odpowiadamy wobec Państwa tylko do wysokości złożonego przez Państwa zamówienia, w ciągu roku od wydania Produktu. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do Konsumentów.
- Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź
- W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej
- Odpowiadamy względem Państwa za wady stwierdzone przed upływem 2 lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności Sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
- Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w Regulaminie Sklepu Internetowego w PROPRIO Sklep.