Regulamin Konta Proprio Sklep

Regulamin konta w Proprio Sklep

www.proprio.pl

§ 1 Postanowienia ogólne

1.       Ilekroć w Regulaminie używa się następujących pojęć rozumie się przez to:

  • Regulamin – niniejszy Regulamin o treści aktualizowanej na stronie PROPRIO Sklepu
  • PROPRIO Sklep – platforma internetowa zlokalizowana na stronie internetowej www.proprio.pl, za pośrednictwem której Klient może zawierać ze Sprzedawcą umowy kupna – sprzedaży Produktów, bez jednoczesnej obecności obu stron umowy;
  • umowa zawarta na odległość – umowę zawartą z Konsumentem w ramach zorganizowanego przez Sprzedawcę systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
  • SprzedawcaEwelina Rosłonek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Ewelina Rosłonek Diagnoza Terapia Szkolenia, NIP: 7732254206 REGON: 101763530 z siedzibą w Łodzi, 91-043 Łódź, ul. Kutrzeby 7a/ 32;
  • Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna, lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną zawierająca ze Sprzedawcą umowę kupna – sprzedaży Produktów za pośrednictwem PROPRIO Sklepu;
  • Konsument – w myśl art. 221Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  • Produkty – produkty rzeczowe i wirtualne znajdujące się w aktualizowanej ofercie PROPRIO Sklepu, uwidocznione na stronie PROPRIO Sklepu;
  • Zamówienie – propozycja zawarcia umowy kupna – sprzedaży Produktów złożona przez Klienta Sprzedawcy, na zasadach opisanych w Regulaminie za pośrednictwem PROPRIO Sklepu
  •  Konto– nieodpłatna usługa PROPRIO Sklepu, dzięki której Klient może założyć w PROPRIO Sklepie swoje indywidualne Konto
  • Adres e-mail Klienta– przypisany do Konta adres email wskazany przez Klienta, na który Sprzedawca kontaktuje się w Klientem;
  • Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

2.       Regulamin stosuje się do wszystkich umów o prowadzenie Konta zawieranych przez Klienta ze Sprzedawcą za pośrednictwem PROPRIO Sklepu. Poprzez akceptację Regulaminu Klient zobowiązuje się do jego przestrzegania.

3.       W celu prawidłowego korzystania z Konta konieczne jest by Klient posiadał :

  • urządzenie z dostępem do internetu,
  • aktywny adres e-mail,
  • aktualną i skonfigurowaną przeglądarkę internetową np. Opera, Google Chrome, Mozilla Firefox,
  • włączoną obsługę plików cookies,
  • system operacyjny Microsoft Windows XP, Windows 7, Windows Vista lub inny o analogicznej funkcjonalności.

5. Z Konta można także korzystać za pomocą urządzeń przenośnych, zaopatrzonych w system operacyjny Android, iOS, Windows Phone, Windows lub innych o analogicznej funkcjonalności.

§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą

We wszystkich sprawach dotyczących Konta Klient może kontaktować się ze Sprzedawca za pośrednictwem:

  • formularza kontaktowego dostępnego na stronie PROPRIO Sklepu www.proprio.pl
  • poczty elektronicznej pod adresem e-mail: sklep@proprio.pl
  • telefonicznie na nr tel. kom. 508 381 076
  • listownie na adres: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź

§ 3 Konto

  1. Klient, który dokonał rejestracji może w każdym czasie zalogować się na swoje Konto na stronie PROPRIO Sklepu, a jego dane wskazane podczas rejestracji zostaną automatycznie wykorzystane przy składaniu przez niego Zamówienia, bez konieczności ponownego uzupełniania formularza danych teleadresowych i składnia oświadczeń. Rejestracja Konta jest całkowicie dobrowolna.

  2. Dzięki rejestracji Konta Klient ma dodatkowe możliwości, a to:
  • składanie Zamówień,
  • przeglądanie stanu Zamówienia,
  • przeglądanie historii Zamówień,
  • samodzielna edycja danych Klienta.
  1. W celu zarejestrowania Konta należy:

  • wybrać odpowiednią usługę na stronie PROPRIO Sklepu,
  • wypełnić formularz danych teleadresowych na stronie PROPRIO Sklepu,
  • zapoznać się z treścią Regulaminu Sklepu i Polityki Prywatności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO.
  • kliknąć „Zarejestruj się”.
  1. W momencie zarejestrowania Konta zawierana jest umowa o świadczenie usług prowadzenia Konta w PROPRIO Sklepie na czas nieoznaczony. Umowa ta jest umową zawartą na odległość.

  2. Klient może zrezygnować z prowadzonego dla niego Konta w każdym czasie, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. Oświadczenie o rezygnacji z Konta należy złożyć Sprzedawcy pocztą mailową na adres e-mail: sklep@proprio.pl. Skutkiem złożenia rezygnacji z Konta będzie rozwiązanie umowy o prowadzenia Konta z Klientem oraz niezwłoczne usunięcie Konta przez Sprzedawcę.

  3. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta za pośrednictwem Konta treści o charakterze bezprawnym.

§ 4 Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail sklep@proprio.pl.

  2. Sprzedawca rozpatruje złożone reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni.

  3. Treść Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów obowiązującego prawa. 

§ 5 Polityka prywatności

  1. Warunkiem założenia Konta na stronie PROPRIO Sklep jest zapoznanie się przez Klienta z treścią Regulaminu i Polityką Prywatności zgodnie z RODO.

  2. Sprzedawca informuje, że dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celu zawarcia i wykonania umowy o prowadzenie Konta (art. 6 ust. 1 b RODO) pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

  3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych opisane zostały w Polityce Prywatności, stanowiącej integralną część Regulaminu, dostępnej w zakładce „Polityka Prywatności”.

§ 6 Postanowienia końcowe

  1. Postanowienia Regulaminu mogą ulec zmianie w każdym czasie. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 2, Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu.

  2. Regulamin jest na bieżąco weryfikowany i w razie potrzeby aktualizowany.
    Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 1 są:

  • konieczność dostosowania PROPRIO Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności PROPRIO Sklepu;
  • poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi;
  • zmiana funkcjonalności Konta wymagająca zmiany Regulaminu.
  1. Klient korzystający z Konta zostanie poinformowanyo planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 10 dni roboczych przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres e-mail Klienta.

  2. W przypadku gdy Klient nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować
    o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie wiadomości na adres
    sklep@proprio.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy o prowadzenie Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Klient zgłosi takie żądanie.

  3. W sytuacji gdy Klient nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że Klient zmianę Regulaminu akceptuje. Nie stanowi to przeszkody do rozwiązania przez Klienta umowy o prowadzenie Konta w przyszłości.

  4. Regulamin sporządzono w języku polskim. Umowa o prowadzenie Konta zawarta na podstawie Regulaminu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zawierana jest w języku polskim i podlega prawu polskiemu.

  5. Regulamin dostępny jest w polskiej wersji językowej.

  6. Wszelkie ewentualne spory mogące powstać pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na podstawie umowy o prowadzenie Konta rozpatruje właściwy Sąd powszechny.

  7. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Klienta będącego Konsumentem rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

  • Mediacji prowadzonejprzez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
  • Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
  • Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  1. We wszelkich sprawach nie uregulowanych postanowieniami Regulaminu zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, w szczególności: przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przepisy Ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz innych odpowiednich ustaw.

  2. Aktualna wersja Regulaminu została przyjęta i obowiązuje począwszy od dnia 01 czerwca 2019 r.