Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO W PROPRIO SKLEP

www.proprio.pl

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Ilekroć w Regulaminie używa się następujących pojęć rozumie się przez to:

  • Regulamin – niniejszy Regulamin o treści aktualizowanej na stronie PROPRIO Sklepu;
  • PROPRIO Sklep – platforma internetowa zlokalizowana na stronie internetowej www.proprio.pl,
    za pośrednictwem której Klient może zawierać ze Sprzedawcą umowy kupna – sprzedaży Produktów,
    bez jednoczesnej obecności obu stron umowy;
  • umowa zawarta na odległość – umowę zawartą z Konsumentem w ramach zorganizowanego przez Sprzedającego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
  • Sprzedawca Ewelina Rosłonek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Ewelina Rosłonek Diagnoza Terapia Szkolenia, NIP: 7732254206 REGON: 101763530 z siedzibą w Łodzi, 91-043 Łódź, ul. Kutrzeby 7a/ 32;
  • Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna, lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, zawierająca ze Sprzedającym umowę kupna – sprzedaży Produktów za pośrednictwem PROPRIO Sklepu;
  • Konsument – w myśl art. 221 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  • Produkty – produkty rzeczowe i wirtualne znajdujące się w aktualizowanej ofercie PROPRIO Sklepu, uwidocznione na stronie PROPRIO Sklepu;
  • Zamówieniepropozycja zawarcia umowy kupna – sprzedaży Produktów złożona przez Klienta Sprzedawcy za pośrednictwem formularza Zamówienia na stronie PROPRIO Sklepu, na zasadach opisanych w Regulaminie;
  • Konto – nieodpłatna usługa PROPRIO Sklepu, dzięki której Klient może założyć i utrzymywać w PROPRIO Sklepie swoje indywidualne Konto;
  • Adres e-mail Klienta – adres e-mail wskazany przez Klienta, na który Sprzedawca kontaktuje się w Klientem;
  • Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  1. Regulamin stosuje się do wszystkich umów kupna- sprzedaży zawieranych przez Klienta ze Sprzedawcą za pośrednictwem PROPRIO Sklepu. Poprzez akceptację Regulaminu Klient zobowiązuje się do jego przestrzegania.

  2. W celu prawidłowego korzystania z PROPRIO Sklepu konieczne jest, by Klient posiadał :

  • aktywny adres e-mail
  • urządzenie z dostępem do internetu
  • aktualną i skonfigurowaną przeglądarkę internetową np. Opera, Google Chrome, Mozilla Firefox
  • system operacyjny Microsoft Windows XP, Windows 7, Windows Vista lub inny o analogicznej funkcjonalności
  1. Z PROPRIO Sklepu można także korzystać za pomocą urządzeń przenośnych, zaopatrzonych w system operacyjny Android, iOS, Windows Phone, Windows lub innych o analogicznej funkcjonalności.

§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą

W sprawach dotyczących Zamówienia i jego realizacji Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem:

  • formularza Zamówienia dostępnego na stronie PROPRIO Sklepu www.proprio.pl przy składaniu Zamówienia
  • formularza kontaktowego dostępnego na stronie PROPRIO Sklepu www.proprio.pl
  • poczty elektronicznej pod adresem e-mail: sklep@proprio.pl
  • telefonicznie na nr tel. kom. 508 381 076
  • adres do zwrotu Produktu (w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta): ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź
  • adres do wysłania Produktu w razie reklamacji: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź
  • adres do osobistego odbioru Produktu: ul. Wrocławska 20, 91- 310 Łódź

§ 3 Produkty

  1. Wszystkie oferowane przez PROPRIO Sklep Produkty są oryginalne i fabrycznie nowe.

  2. Produkty listowane są na stronie PROPRIO Sklepu wraz ze zdjęciem, opisem, dostępnością, ceną, w tym ceną promocyjną, wskazaniem czasu oczekiwania w przypadku Produktów przygotowywanych na indywidualne zamówienie. Zamieszone na stronie PROPRIO Sklepu zdjęcia mogą nieznaczne zniekształcać rzeczywiste kolory oferowanych Produktów.

  3. Podana na stronie PROPRIO Sklepu cena jest ceną zawierającą obowiązujący podatek VAT (cena brutto). Cena Produktu nie zawiera ceny dostawy Produktu do Klienta. Cena dostawy jest każdorazowo wskazywana osobno w trakcie dokonywania Zamówienia.

  4. Prezentowana na stronie PROPRIO Sklepu lista Produktów ma jedynie charakter informacyjny. Prezentacja Produktów z oznaczeniem ceny jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.

  5. Czas oczekiwania na Produkt przygotowywany na indywidualne zamówienie wynosi do 2 tygodni od dnia potwierdzenia złożenia Zamówienia, wydłużony o czas realizacji dostawy.

  6. Zapytania o dostępność Produktów wcześniej oferowanych na stronie PROPRIO Sklepu kierować należy do Sprzedawcy przez formularz kontaktowy, mailowo bądź telefonicznie.

§ 4 Składanie Zamówień

  1. Zamówienia można składać za pośrednictwem formularza Zamówienia znajdującego się na stronie PROPRIO Sklepu przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w niedziele i dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym Zamówienie zostało złożone.

  2. Złożenie Zamówienia na stronie PROPRIO Sklepu następuje poprzez dokonanie kolejno następujących czynności technicznych, a to:

  • wybrany Produkt należy dodać do koszyka w PROPRIO Sklepie,
  • Kupujący wybiera dostępny w Sklepie sposób dostawy Produktu oraz metodę płatności za Zamówienie,
  • Kupujący po zaakceptowaniu treści Regulaminu Sklepu i Polityki Prywatności zgodnie  z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO, wypełnia formularz Zamówienia z danymi teleadresowymi niezbędnymi do zrealizowania Zamówienia.
  • Zamówienie zostaje złożone przez Kupującego w momencie potwierdzenia jego treści poprzez kliknięcie „Kupuję i płacę”, co oznacza wolę złożenia Zamówienia z obowiązkiem zapłaty za Zamówienie,
  1. Chwilą zawarcia umowy kupna – sprzedaży wybranych przez Klienta Produktów jest chwila otrzymania przez Klienta od Sprzedawcy wiadomości e-mail na adres e-mail Klienta, zawierającej potwierdzenie złożenia Zamówienia. Umowa zawarta z Konsumentem, jest umową zawartą na odległość w rozumieniu Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  2. Kupujący może dokonywać zakupów poprzez podawanie swoich danych teleadresowych każdorazowo przy ewentualnym składaniu Zamówienia za pośrednictwem formularza Zamówienia na stronie PROPRIO Sklepu lub zarejestrować się w PROPRIO Sklepie tj. założyć w nim Konto i składać Zamówienia za jego pośrednictwem.

  3. Warunkiem skutecznego złożenia Zamówienia, tak za pośrednictwem formularza Zamówienia, jak i za pośrednictwem Konta, jest wyczerpujące, prawidłowe i zgodne z rzeczywistością podanie przez Klienta jego danych teleadresowych oraz złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką Prywatności zgodnie z RODO. Wystąpienie braków lub nieprawidłowości w wypełnieniu formularza danych teleadresowych spowoduje, że złożenie Zamówienia na stronie PROPRIO Sklepu nie będzie możliwe.

§ 5 Dostawa i zapłata za Zamówienie

  1. Dostawa może nastąpić na terenie Polski, jak i poza jej terytorium, po indywidualnym uzgodnieniu warunków dostawy z Klientem.

  2. Klient, w czasie składania Zamówienia, może wybrać jedną z następujących form dostawy nabywanych Produktów:

  • Przesyłka ekonomiczna polecona,
  • Przesyłka priorytetowa,
  • Przesyłka ekonomiczna polecona za pobraniem,
  • Przesyłka priorytetowa za pobraniem,
  • Przesyłka kurierska na terenie Polski przy wpłacie na konto,
  • Odbiór osobisty pod adresem: ul. Wrocławska 20, 91- 310 Łódź.
  1. Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztu dostawy Produktu, który to koszt jest wyraźnie wskazany na stronie PROPRIO Sklepu w toku składania Zamówienia i zależy od wybranego przez Klienta sposobu wysyłki.

  2. Przyjęcie Zamówienia do realizacji skutkuje po stronie Klienta powstaniem obowiązku zapłaty ceny Produktów oraz pokrycia kosztów ich dostawy. Za zakupione Produkty wraz z ceną dostawy Klient zobowiązany jest zapłacić cenę w wysokości podanej na stronie Sklepu w dniu złożenia Zamówienia.

  3. Klient, w toku składania Zamówienia, może wybrać jedną z form płatności wskazanych na stronie Sklepu:

  • zapłatę w chwili odbioru wysłanych Produktów,
  • zapłatę w formie przedpłaty przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego,
  • zapłatę za pośrednictwem serwisu T-Pay. Przedpłata dokonywana jest na następujący rachunek bankowy: 19 1140 2004 0000 3702 7744 1697 .
  1. Sprzedający informuje, że podmiotem obsługującym serwis Tpay jest serwis obsługiwany przez stronę www.tpay.com. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania tego serwisu.

  2. W przypadku produktów na indywidualne zamówienie Sprzedawca pobiera od Klienta zaliczkę w wysokości 50 zł.

§ 6 Weryfikacja i realizacja Zamówień

  1. Sprzedawca weryfikuje każde złożone Zamówienie pod kątem dostępności Produktu, okresu wytworzenia Produktu, prawidłowości wypełnienia formularza teleadresowego, realizacji płatności za Produkt i wybranego sposobu dostawy Zamówienia.

  2. Pozytywne rozpatrzenie Zamówienia i przyjęcie go do realizacji jest potwierdzane indywidualnie drogą e-mailową przez Sprzedawcę na adres e-mail Klienta.

  3. W przypadku gdy Zamówienie możliwe jest do zrealizowania jedynie częściowo, Klient otrzyma niezwłocznie, nie później niż 7 dni od dnia złożenia Zamówienia, wiadomość e-mail z informacją o tym jakie Produkty zostały skompletowane i z propozycją rozwiązania zaistniałej sytuacji. Do decyzji Klienta pozostanie czy będzie On chciał realizować Zamówienie w kształcie w jakim jest możliwe, bądź też odstąpić od umowy w całości.

  4. W przypadku, gdy są różne terminy realizacji zamówionych Produktów, Klient za pośrednictwem wiadomości e-mail bądź telefonicznie decyduje czy Produkty mają zostać przesłane razem czy osobno.

  5. Zmian w przedmiocie Zamówienia można dokonać do czasu jego opłacenia. W przypadku woli dokonania zmiany po tym czasie należy kontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie bądź e-mailowo i ustalać warunki zmiany indywidualnie.

  6. Sprzedawca zobowiązany jest do wysłania Produktów wybranym przez Klienta środkiem transportu nie później niż w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia Zamówienia. W przypadku przekroczenia tego terminu Klient może odstąpić od umowy.

  7. Na potwierdzenie realizacji Zamówienia i zawarcia związanej z tym umowy kupna- sprzedaży Sprzedający wystawi paragon fiskalny lub na życzenie Klienta fakturę VAT, które zostaną wydane Klientowi najpóźniej wraz z zamówionym Produktem. Paragon lub faktura stanowią potwierdzenie istotnych postanowień umowy kupna- sprzedaży Produktu.

§ 7 Odstąpienie od umowy i zwroty Produktu

  1. Z zastrzeżeniem treści ust. 10, Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny odstąpienia w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie Produktów. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie stosowanego oświadczenia przed jego upływem. Konsument może odstąpić od całości bądź części umowy.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien złożyć Sprzedającemu jednoznaczne pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

  • przesyłając je przesyłką poleconą na adres Sprzedającego: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź
  • przesyłając je na adres mailowy Sprzedającego: sklep@proprio.pl
  1. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do Regulaminu, umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Do oświadczenia o odstąpieniu Konsument powinien dołączyć dowód zakupu Produktu, lub w inny sposób udokumentować ten zakup.

  2. Sprzedający potwierdzi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy niezwłocznie e-mailowo na adres e-mail Klienta. Umowę, od której Konsument odstąpił uważa się za niezawartą.

  3. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia Produktu, innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia, oferowany przez Sprzedającego) niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Konsumenta
    o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

  4. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów zapłaty jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  5. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, odesłać Sprzedającemu Produkt, którego odstąpienie od umowy dotyczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie do Sprzedającego Produktu przed jego upływem. Sprzedający prosi o odsyłanie Produktów na adres: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź.

  6. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktów lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  7. Odesłanie zwracanych Produktów następuje na koszt Konsumenta. Sprzedający informuje, iż w przypadku odesłania Produktów na jego koszt, np. poprzez przesyłkę za pobraniem, odmówi odbioru przesyłki lub odbierze ją, obciążając jednocześnie Konsumenta kosztem przesłania Produktu poprzez jego potrącenie z kwoty zwracanej Konsumentowi.

  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W tym przypadku zobowiązany jest do zwrotu różnicy pomiędzy wartością pierwotną Produktu a zmniejszoną.

  9. Sprzedający informuje, że zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2019.134) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość  nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 8 Reklamacje

  1. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Klientowi Produkt wolny od wad. Klient, który otrzymał Produkt wadliwy może go zareklamować na zasadach rękojmi uregulowanych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny i:

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
  • w sytuacji, gdy Produkt posiada wadę istotną może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
  • jeżeli jest Konsumentem może też żądać wymiany lub naprawienia Produktu.
  1. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy opisane w § 7 Regulaminu nie wyłącza jego uprawnień wynikających z odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wad Produktu.

  2. Złożenie reklamacji następuje poprzez:

  • przesłanie pisemnego zgłoszenia na adres: ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź
  • przesłanie pisemnego zgłoszenia na adres email: sklep@proprio.pl
  1. Zgłoszenie reklamacji musi zawierać, co najmniej: wskazanie Produktu, datę stwierdzenia wady i jej zwięzły opis oraz wskazanie żądanego sposobu usunięcia wady.

  2. W razie konieczności reklamowany Produkt należy przesłać na koszt Sprzedawcy na adres ul. Kutrzeby 7a/32, 91-043 Łódź.

  3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Produktu jedynie jeżeli zostały one ujawnione w ciągu 2 lat od dnia wydania Produktu Klientowi.

  4. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Klientem jest Konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w ust. 5.

  5. W terminach określonych w ust. 6 Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady Produktu. Jeżeli Klient żądał wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

  6. Reklamacja jest rozpatrywana przez Sprzedawcę niezwłocznie. Jeżeli Klient jest Konsumentem, Sprzedawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.
    W przypadku przekroczenia tego terminu reklamację przyjmuje się za uznaną za zasadną. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji,
    spowodowane okolicznościami, za które odpowiada Klient np. nieprawidłowe zgłoszenie reklamacji, nieprzesłanie reklamowanego Produktu, czy brak kontaktu ze strony Klienta. 

  7. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Klient otrzyma zwrot kosztów przesłania reklamowanych Produktów, a nadto koszt wymiany lub naprawy. Sprzedawca uprzedza jednocześnie, że może odmówić odbioru reklamowanych Produktów, które zostały mu przesłane na jego koszt przesyłką za pobraniem.

  8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

  • Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
  • Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596,
  • Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów,
  • Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 9 Polityka prywatności

  1. Warunkiem złożenia Zamówienia lub założenia Konta na stronie PROPRIO Sklep jest zapoznanie się przez Klienta z treścią Regulaminu i Polityki Prywatności zgodnie z RODO.

  2. Sprzedający informuje, że dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celu zawarcia i wykonania umowy kupna- sprzedaży Produktów lub umowy o prowadzenie Konta (art. 6 ust. 1 b RODO) pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, a nadto w celu obsługi zapytań kierowanych do Sprzedawcy przez Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie PROPRIO Sklepu (art.6 ust. 1 a i b RODO).

  3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych opisane zostały w Polityce Prywatności, stanowiącej integralną część Regulaminu, dostępnej w zakładce „Polityka Prywatności”.

§ 10 Świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. W toku korzystania ze strony PROPRIO Sklepu Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną:

  • składanie Zamówień przez formularz Zamówienia,
  • możliwość kontaktowania się ze Sprzedającym za pośrednictwem formularza kontaktowego,
  • założenie i prowadzenie indywidualnego Konta w PROPRIO Sklepie .
  1. Usługi, o których mowa w ust. 1 Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta bezpłatnie.

  2. Umowa o świadczenie usług złożenia Zamówienia przez formularz Zamówienia na Stronie Sklepu zawierana jest na czas oznaczony. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą jej wykonania. Klient może anulować Zamówienie na zasadach określonych w Regulaminie. Jest to równoznaczne z rozwiązaniem umowy o świadczenie tej usługi.

  3. Umowa o świadczenie usług złożenia zapytania przez formularz kontaktowy na Stronie Sklepu zawierana jest na czas oznaczony. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą jej wykonania.

  4. Umowa o świadczenie usług prowadzenia Konta w PROPRIO Sklepie zawarta jest na czas nieoznaczony. Klient może usunąć zarejestrowane przez siebie Konto w każdym czasie, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. Usunięcie Konta równoznaczne jest z rozwiązaniem umowy o świadczenie tej usługi.

  5. Klient jest zobowiązany do korzystania z PROPRIO Sklepu w sposób zgodny z obowiązującym prawem oraz postanowieniami Regulaminu. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym. W przypadku wykorzystania usług w celu niezgodnym z prawem lub Regulaminem, Sprzedający zachowuje prawo natychmiastowego rozwiązania umowy
    o świadczenie danej usługi na rzecz tego Klienta.

  6. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną składać należy za pośrednictwem poczty elektronicznej Sprzedającego, na adres e-mail: sklep@proprio.pl.Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie.

§ 11 Postanowienia końcowe

  1. Postanowienia Regulaminu mogą ulec zmianie w każdym czasie. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Zamówień złożonych przed dniem publikacji tej zmiany na stronie PROPRIO Sklepu.

  2. Regulamin jest na bieżąco weryfikowany i w razie potrzeby aktualizowany.
  3. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

  4. Regulamin sporządzono w języku polskim. Umowy zawarte na jego podstawie pomiędzy Klientem a Sprzedającym zawierane są w języku polskim i podlegają prawu polskiemu.

  5. Regulamin dostępny jest w polskiej wersji językowej.

  6. Wszelkie ewentualne spory mogące powstać pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na podstawie umowy rozpatruje właściwy Sąd powszechny. Konsument może również skorzystać z pomocy miejscowo właściwego Rzecznika Konsumentów.

  7. We wszelkich sprawach nie uregulowanych postanowieniami Regulaminu zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, w szczególności: przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przepisy Ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz innych odpowiednich ustaw.

  8. Aktualna wersja Regulaminu została przyjęta i obowiązuje począwszy od dnia 01 czerwca 2019 r.