Regulamin szkoleń

Regulamin szkoleń w Proprio Szkolenia
www.proprio.pl

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Ilekroć w Regulaminie używa się następujących pojęć rozumie się przez to:

  • Regulamin – niniejszy Regulamin o treści aktualizowanej na stronie PROPRIO Szkolenia
  • PROPRIO Szkolenia platforma internetowa zlokalizowana na stronie internetowej www.proprio.pl, za pośrednictwem której Klient może zawierać ze Sprzedawcą umowę
    o uczestnictwo w Szkoleniu, bez jednoczesnej obecności obu stron umowy
  • umowa zawarta na odległość – umowę zawartą z Konsumentem w ramach zorganizowanego przez Sprzedawcę systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
  • SprzedawcaEwelina Rosłonek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą
    Ewelina Rosłonek Diagnoza Terapia Szkolenia, NIP: 7732254206 REGON: 101763530
    z siedzibą w Łodzi,
    91-043 Łódź, ul. Kutrzeby 7a/ 32;
  • Klientpełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna, lub jednostka organizacyjna
    nie posiadająca osobowości prawnej, której odrębne
    przepisy przyznają zdolność prawną zawierająca ze Sprzedawcą umowę o uczestnictwo w Szkoleniu za pośrednictwem PROPRIO Szkolenia;
  • Konsument – w myśl art. 221 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  • Szkolenia – szkolenia i warsztaty znajdujące się w aktualizowanej ofercie PROPRIO Szkolenia, uwidocznione na stronie PROPRIO Szkolenia, w tym Szkolenia wirtualne;
  • Zapis na Szkolenie – propozycja zawarcia umowy o uczestnictwo w Szkoleniu złożona przez Klienta Sprzedawcy, na zasadach opisanych w Regulaminie za pośrednictwem PROPRIO Szkolenia;
  • Umowa o udział w Szkoleniuumowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem
    o udział w Szkoleniu
  • Adres e-mail Klienta– adres e-mail wskazany przez Klienta, na który Sprzedawca kontaktuje się w Klientem;
  • Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

2. Regulamin stosuje się do wszystkich umów o uczestnictwo w Szkoleniu, zawieranych przez Klienta ze Sprzedawcą za pośrednictwem PROPRIO Szkolenia. Poprzez akceptację Regulaminu Klient zobowiązuje się do jego przestrzegania.

3. W celu prawidłowego korzystania z PROPRIO Szkolenia konieczne jest by Klient posiadał:

  • urządzenie z dostępem do internetu
  • aktywny adres e-mail
  • aktualną i skonfigurowaną przeglądarkę internetową np. Opera, Google Chrome, Mozilla Firefox
  • włączoną obsługę plików cookies
  • system operacyjny Microsoft Windows XP, Windows 7, Windows Vista lub inny
    o analogicznej funkcjonalności.

4. Z PROPRIO Szkolenia można także korzystać za pomocą urządzeń przenośnych, zaopatrzonych w system operacyjny Android, iOS, Windows Phone, Windows lub innych
o analogicznej funkcjonalności.

§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą

We wszystkich sprawach dotyczących Szkoleń Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem:

  • formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie PROPRIO Szkolenia www.proprio.pl przy dokonywaniu Zapisu na Szkolenie
  • formularza kontaktowego dostępnego na stronie PROPRIO Sklepu
  • poczty elektronicznej pod adresem e-mail: szkolenia@proprio.pl
  • telefonicznie na nr tel. kom. 508 381 076.

§ 3 Szkolenia

  1. Wszystkie Szkolenia oferowane przez PROPRIO Szkolenia są organizowane przez Sprzedawcę i przeprowadzane przez niego osobiście bądź za pośrednictwem współpracujących z nim szkoleniowców. Po odbyciu Szkolenia każdy uczestnik Szkolenia otrzyma zaświadczenia o wzięciu udziału w danym Szkoleniu.

  2. Szkolenia listowane są na stronie PROPRIO Szkolenia ze wskazaniem jakiej dziedziny dotyczą, opisem, datą Szkolenia, ceną, w tym ceną promocyjną, dostępnością miejsc, oraz datą do kiedy należy opłacić Szkolenie.

  3. Podana na stronie PROPRIO Szkolenia cena jest ceną zawierającą obowiązujący podatek VAT (cena brutto).

  4. Lista Szkoleń prezentowana na stronie PROPRIO Szkolenia ma jedynie charakter informacyjny. Wskazanie Szkolenia wraz z oznaczeniem ceny jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.

§ 4 Zapisy na Szkolenia

  1. Zapisu na Szkolenie dokonuje się poprzez wysłanie:
  1. Zapisów można dokonać przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zapis na Szkolenie dokonany w niedziele i dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywany będzie w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym Zapis został dokonany.

  2. Z uwagi na konieczność poniesienia przez Sprzedawcę kosztów związanych z organizacją Szkolenia (np. cena najmu pomieszczenia do prowadzenia Szkolenia, wynagrodzenie prowadzących Szkolenie itp), a nadto z uwagi na konieczność zadośćuczynienia prawu Klienta będącemu Konsumentem do odstąpienia od umowy o udział w Szkoleniu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, Konsument może dokonać Zapisu na Szkolenie i zawrzeć umowę o udział w Szkoleniu ze Sprzedawcą na nie mniej niż 5 (pięć) tygodni przed planowanym terminem Szkolenia. Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy Klientów nie będących Konsumentami.

  3. O zakwalifikowaniu na Szkolenie decyduje przysłanie Zapisu na Szkolenie w sposób opisany w ust. 1 oraz dokonanie opłaty zaliczkowej lub pełnej kwoty opłaty za Szkolenie we wskazanym terminie.

  4. W przypadku zgłoszenia się na dane Szkolenie większej ilości uczestników niż przewidzianych jest miejsc na tym Szkoleniu, Klient zgłaszający się po zapełnieniu wszystkich miejsc zostanie umieszczony na liście rezerwowej. Decyduje kolejność dokonywania Zapisu na Szkolenie.
  5. W razie, gdy Klient zainteresowany wzięciem udziału w Szkoleniu znajdzie się na liście rezerwowej, zostaje o tym fakcie powiadomiony przez Sprzedawcę na adres e-mail Klienta.

  6. Zapis na Szkolenie na stronie PROPRIO Szkolenia następuje poprzez dokonanie kolejno koniecznych czynności technicznych, a to:

  • na stronie PROPRIO Szkolenia należy wybrać interesujące Klienta Szkolenie i kliknąć na link aktywacyjny,
  • Klient po zaakceptowaniu treści Regulaminu i Polityki Prywatności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO, wypełnia formularz zgłoszeniowy z danymi teleadresowymi niezbędnymi do dokonania Zapisu na Szkolenie.
  • Zapis na Szkolenie zostaje dokonany przez Klienta w momencie potwierdzenia jego treści poprzez kliknięcie „Zapisz się”,
  • Zapisu na Szkolenie Klient może również dokonać poprzez wysłanie na adres szkolenia@proprio.pl e-maila zgłoszeniowego wskazując w nim: imię i nazwisko, ewentualnie nazwę firmy, adres zamieszkania albo adres siedziby firmy, numer NIP, temat Szkolenia, wykonywany zawód/stanowisko, numer telefonu kontaktowego, preferencje żywnościowe. Akceptacji Regulaminu i Polityki prywatności zgodnie z RODO dokonuje się poprzez?
  1. Chwilą zawarcia umowy o udział w Szkoleniu jest chwila potwierdzenia przez Sprzedawcę złożenia Zapisu poprzez wysłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres e-mail Klienta, zawierającej potwierdzenie dokonania Zapisu, wskazanie konkretnego Szkolenia, daty jego przeprowadzenia, poinformowanie o konieczności zapłaty zaliczki lub całości opłaty na podany numer konta.

  2. Umowa zawarta z Konsumentem w wyniku potwierdzenia Zapisu na Szkolenie przez Sprzedawcę jest umową zawartą na odległość w rozumieniu Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  3. Warunkiem skutecznego Zapisu na Szkolenie dokonane za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego jest prawidłowe i zgodne z rzeczywistością wypełnienie przez Klienta formularza zgłoszeniowego zawierającego dane teleadresowe oraz złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką Prywatności zgodnie z RODO.

  4. Warunkiem skutecznego Zapisu na Szkolenie dokonane za pośrednictwem e-maila zgłoszeniowego jest prawidłowe i zgodne z rzeczywistością podanie przez Klienta wymaganych danych teleadresowych, określenie Szkolenia, w którym chce się wziąć udział oraz złożenie na stronie internetowej PROPRIO Szkolenia oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką Prywatności zgodnie z RODO.

  5. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy o udział w Szkoleniu na trwałym nośniku najpóźniej w trakcie Szkolenia.

 § 5 Zapłata za Szkolenie

  1. Zapis na Szkolenie potwierdzony przez Sprzedawcę w sposób określony w § 3 ust. 8 Regulaminu skutkuje zawarciem umowy o udział w Szkoleniu, co po stronie Klienta rodzi obowiązek zapłaty ceny Szkolenia. Za zakupiony udział w Szkoleniu Klient zobowiązany jest zapłacić cenę w wysokości podanej na stronie PROPRIO w dniu dokonania Zapisu.

  2. Płatności ceny za Szkolenie, jak i zaliczek na poczet tej ceny dokonuje się w formie przedpłaty przelewem na numer rachunku bankowego Sprzedawcy wskazany w wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie dokonania Zapisu, tj. mBank 19 1140 2004 0000 3702 7744 1697. W tytule przelewu należy wskazać temat Szkolenia, imię i nazwisko uczestnika Szkolenia.

  3. Wpłatę zaliczki na poczet ceny za Szkolenie należy uiścić w ciągu 7 dni od dnia dokonania Zapisu na Szkolenie. Brak wniesienia zaliczki w powyższym terminie skutkuje przyjęciem przez Sprzedawcę, iż Klient rezygnuje u udziału w Szkoleniu.

  4. Termin wpłaty zaliczki bądź całości opłaty za Szkolenie dla osób wpisanych na listę uczestników Szkolenia z listy rezerwowej wynosi 2 dni od dnia zawiadomienia o wpisaniu na listę rezerwową.

  5. Uiszczenie zaliczki na poczet ceny Szkolenia warunkuje wpisanie Klienta na listę uczestników Szkolenia. Pierwszeństwo wpisania na listę uczestników Szkolenia mają Klienci z listy Zapisów powstałej do czasu wyczerpania miejsc na dane Szkolenie w kolejności dokonywanych Zapisów, następnie dopiero na liście mogą znaleźć się osoby z listy rezerwowej.

  6. Pozostałą część opłaty za Szkolenie należy uiścić na konto Sprzedawcy nie później niż  na 3 tygodnie przed rozpoczęciem Szkolenia.

  7. W przypadku dokonania przez Klienta nie będącego Konsumentem Zapisu na Szkolenie na 4 tygodnie przed rozpoczęciem Szkolenia bądź w czasie krótszym niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem Szkolenia, należy wówczas dokonać wyłącznie pełnej opłaty za Szkolenie, bez możliwości zaliczkowania, w terminach określonych w ust. 3 i 4.

§ 6 Rezygnacja z udziału w Szkoleniu

  1. Z zastrzeżeniem treści § 6 Regulaminu dotyczącego Klienta będącego Konsumentem, każdy Klient może złożyć rezygnację z udziału w Szkoleniu bez konsekwencji finansowych przesyłając ją na adres e-mailowy Sprzedawcy: szkolenia@proprio.pl nie później niż na 3 tygodnie przed rozpoczęciem Szkolenia. Rezygnacja przez Klienta z udziału w Szkoleniu jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o udział w Szkoleniu.

  2. W przypadku rezygnacji ze Szkolenia nie później niż na 3 tygodnie przed rozpoczęciem Szkolenia Sprzedawca zwraca zaliczkę albo pełną opłatę za Szkolenie uiszczoną przez Klienta.

  3. W przypadku rezygnacji ze Szkolenia w terminie krótszym niż 3 tygodnie przed rozpoczęciem Szkolenia, Sprzedawca zachowuje prawo do zachowania wpłaconej przez Klienta zaliczki.

  4. Brak dokonała pełnej opłaty za Szkolenie w terminie do 3 tygodni przed rozpoczęciem Szkolenia skutkuje przyjęciem przez Sprzedawcę, iż Klient rezygnuje z udziału w Szkoleniu. Sprzedawca ma wówczas prawo do zachowania wpłaconej przez Klienta zaliczki.

  5. W przypadku rezygnacji ze Szkolenia w terminie krótszym niż 2 tygodnie od rozpoczęcia Szkolenia Sprzedawca zachowuje prawo do zachowania 50% wpłaconej przez Klienta ceny Szkolenia.

  6. W przypadku braku obecności Klienta na Szkoleniu, Sprzedawca ma prawo do zachowania 100% ceny Szkolenia.

  7. W przypadku zgłoszenia się niewystarczającej liczby uczestników Szkolenia Sprzedawca ma prawo do odwołania Szkolenia, bądź zmiany jego terminu. W przypadku odwołania Szkolenia opłaty uiszczone za Szkolenie zostaną niezwłocznie zwrócone Klientowi lub przeznaczone na pokrycie innego Szkolenia, jeśli Klient wyrazi taką wolę.

§ 7 Odstąpienie od umowy przez Konsumenta

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy o udział w Szkoleniu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, określonego w § 3 ust. 8 Regulaminu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie Sprzedawcy stosowanego oświadczenia przed jego upływem.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy o udział w Szkoleniu, Konsument powinien złożyć Sprzedawcy jednoznaczne pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy przesyłając je na adres e-mailowy Sprzedawcy: szkolenia@proprio.pl

  3. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy o udział w Szkoleniu stanowiącego Załącznik nr 2 do Regulaminu, umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

  4. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy o udział w Szkoleniu niezwłocznie e-mailowo na adres e-mail Klienta. Umowę, od której Konsument odstąpił uważa się za niezawartą.

  5. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy o udział w Szkoleniu Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym zaliczkę i opłatę uzupełniającą niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

  6. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów zapłaty jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  7. Sprzedawca informuje, że zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 § 8 Polityka prywatności

  1. Warunkiem dokonania Zapisu na Szkolenie na stronie PROPRIO Szkolenia jest zapoznanie się przez Klienta z treścią Regulaminu i Polityki Prywatności zgodnie z RODO.

  2. Sprzedawca informuje, że dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Sprzedawcę wyłącznie w celu zawarcia i wykonania umowy o udział w Szkoleniu, w tym w celu wystawienia dla Klienta zaświadczenia o wzięciu udziału w Szkoleniu (art. 6 ust. 1 b RODO), a nadto w celu obsługi zapytań złożonych Sprzedawcy za pośrednictwem formularza kontaktowego (art. 6 ust. 1 a i b RODO).

  3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych opisane zostały w Polityce Prywatności, stanowiącej integralną część Regulaminu, dostępnej w zakładce „Polityka Prywatności”.

§ 9 Świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. W toku korzystanie ze strony PROPRIO Szkolenia Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną poprzez:

  • dokonywanie Zapisu na Szkolenie za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie PROPRIO Szkolenia www.proprio.pl
  • możliwość kontaktowania się ze Sprzedawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie PROPRIO Sklepu
  • dokonywanie Zapisu na Szkolenie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: szkolenia@proprio.pl
  1. Usługi, o której mowa w ust. 1, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta bezpłatnie.

  2. Umowa o udział w Szkoleniu zawierana jest na czas oznaczony. Ulega rozwiązaniu z chwilą wykonania umowy. Klient może zrezygnować z udziału w Szkoleniu wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie.

  3. Klient jest zobowiązany do korzystania z PROPRIO Szkolenia w sposób zgodny
    z obowiązującym prawem oraz postanowieniami Regulaminu. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym. W przypadku wykorzystania usług, o których mowa w ust. 1 w celu niezgodnym z prawem lub Regulaminem, Sprzedawca zachowuje prawo natychmiastowego rozwiązania umowy z Klientem.

  4. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną składać należy za pośrednictwem poczty elektronicznej Sprzedawcy, na adres e-mail: biuro@proprio.pl. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie.

§ 10 Postanowienia końcowe

  1. Postanowienia Regulaminu mogą ulec zmianie w każdym czasie. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Zapisów na Szkolenie dokonanych przed dniem publikacji tej zmiany na stronie PROPRIO Szkolenia.

  2. Regulamin sporządzono w języku polskim. Umowy o udział w Szkoleniu zawarte na jego podstawie zawierane są w języku polskim i podlegają prawu polskiemu.

  3. Regulamin dostępny jest w polskiej wersji językowej.

  4. Materiały szkoleniowe, z których korzysta się w trakcie Szkoleń, podlegają ochronie na podstawie przepisów o ochronie praw autorskich.

  5. Wszelkie ewentualne spory mogące powstać pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na podstawie umowy o udział w Szkoleniu rozpatruje właściwy Sąd powszechny. Konsument może również skorzystać z pomocy miejscowo właściwego Rzecznika Konsumentów.

  6. We wszelkich sprawach nie uregulowanych postanowieniami Regulaminu zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, w szczególności: ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przepisy Ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz innych odpowiednich ustaw.

  7. Aktualna wersja Regulaminu została przyjęta i obowiązuje począwszy od dnia 01 czerwca 2019 r.